پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک ستاد معنوی و دینی است و بهتر است که مردم محور اداره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جلسه استانی مدیران ستادی ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان و نیز اعضای این ستاد امروز در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ابتدای سخنان خود بیان کرد: یکی از اصولی که هر مدیری باید بدان توجه کامل داشته باشد، وقت شناسی است. مدیرانی که در چنین جلساتی حضور پیدا می کنند باید بدانند که زمان برای نظم در کارها بسیار مهم است و همواره این امر را باید مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات یک ستاد معنوی و دینی است و بهتر است که اداره آن توسط خود مردم صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شایسته است که دستگاه اهل بیت علیهم السلام را خود مردم پیش ببرند، افزود: اگر مدیر و یا مسئولی دوست دارد که در این امر خداپسندانه و دینی حضور داشته باشد باید از ظرفیت های کارکنان و کادر خود در امر کمک و جمع آوری نذورات استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی به روایتی از امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: امام حسین در برای مقوله شجاعت سه ویژگی را عنوان فرموده اند که بسیار قابل تامل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شجاعت از نگاه امام حسین (ع) در سه ظرف و قالب تعریف می شود، انجام کارهای سخت و بزرگ، شکیبایی در برابر مشکلات، دفاع از برادران ایمانی است.

وی در پایان گفت: این ۳ ویژگی شجاعت که امام حسین علیه السلام بیان می دارند در رفتار و کردار امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عینه قابل مشاهده بوده و هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha