جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومین جشنواره قرآن و عترت

حوزه/ مسابقه مقدماتی حفظ قرآن کریم سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت‌نام سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب خواهر و خانواده‌های طلاب برادر، با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به پایان رسید که دو هزار و ۵۰۰ نفر در این جشنواره نام‌نویسی نهایی کردند.

بر اساس این گزارش: بیش از ۱۰۰۰ خواهر و نزدیک به ۲۰۰ فرزند پسر طلاب برادر در مرحله مقدماتی رشته حفظ قرآن کریم در ۶ سطح ۱، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء برای سه گروه طلاب خواهر، همسر و فرزندان دختر طلاب و همچنین فرزندان پسر طلاب شرکت کرده‌اند که پس از اعلام نتایج مرحله مقدماتی در ۵ بهمن‌ماه، تعداد ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی جشنواره که در دهه فجر برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

این مسابقه به صورت غیر حضوری با حضور ۶ استاد آقا و ۱۴ استاد خانم در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود و این اساتید با تماس تلفنی با ثبت نام کننده ها و ارتباط همزمان تصویری از طریق سامانه آموزش آنلاین از متقاضیان آزمون می‌گیرند.

نام نویسی در سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه طلاب از نیمه دوم مهرماه آغاز شد و با یک دوره تمدید تا ۲۵ دیماه ۹۹ ادامه داشته است که مسابقه مرحله مقدماتی در رشته حفظ بلا فاصله پس از اتمام نام نویسی برگزار و پس از راه یابی برگزیدگان به مرحله نهایی، مرحله نهایی جشنواره به همراه دیگر رشته ها در دهه فجر ۹۹ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha