پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم با بیان اینکه بسیج سازندگی ثابت کرده در تمامی عرصه ها نیرویی بالقوه، بالفعل قوی، عالم، متخصص و توانمند است، گفت: بسیج سازندگی با ما همراهی های خوبی داشته و در جهت محرومیت زدایی همواره پیشقدم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مرتضی حیدری با اشاره به اینکه بسیج میراث ماندگار امام خمینی(ره) است که طی چهار دهه با هدایت و زعامت رهبر معظم انقلاب هنوز برای تحقق آرمانهای والای انقلاب تلاش می کند، اظهار کرد: ما در انجام وظایف و ماموریت های مربوطه هر جایی با مشکلات و موانع مواجه می شویم با بسیج سازندگی مشکل را رفع می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی به ویژه در یک سال گذشته با ما همراهی های خوبی داشته و در جهت محرومیت زدایی پیشقدم بوده است، گفت: برابر قانون هر پروژه ای را که به بسیج سازندگی واگذار کنیم ۳۰ درصد از اعتبارات آن را خودشان تقبل می کنند و علاوه بر این سرعت، دقت و کیفیت کارهای اجرایی توسط بسیج سازندگی استان قم بسیار بالاست.

فرماندار قم با بیان اینکه بسیج سازندگی ثابت کرده در تمامی عرصه ها نیرویی بالقوه، بالفعل قوی، عالم، متخصص و توانمند است، ابراز کرد: یکی از کارهایی که در سال گذشته واقعاً برای ما مشکل شده بود، بحث آبرسانی به روستاهای جاده قدیم قم تهران بود که بسیج سازندگی این پروژه را اجرا و بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآنجا هزینه  و با همت جهادی، یک مخزن برای انتقال آب به آن مناطق احداث کرد.

حیدری ادامه داد: در بخش قمرود در اتوبان قم تهران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه احداث مدرسه روستای چشمه شور را آغاز و با گذشت کمتر از سه ماه بیش از ۵۰ درصد پروژه را احداث کرد که این طرح نیز از جمله پروژه های موفق این سازمان به شمار می آید.

وی افزود: احداث پاسگاه قمرود را وقتی وارد چارچوب های متداول اداری می کردیم کار پیش نمی رفت که این پروژه نیز با ورود این قرارگاه به سرانجام رسید.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه مجموعه فعالیتهای بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم در طول یکسال گذشته کاملا قابل قبول بوده و با ارزیابی های دقیق علمی، محاسباتی و قانونی سازگار و منطبق است، گفت: در بحث تعمیر و بازسازی منازل محرومین در روستاهای محروم استان قم که جز اهداف اصلی ماست بسیج وارد عمل شده و تعدادی از این منازل را بازسازی کرده و چهره محرومیت را از خانه های روستایی برداشته و چندین خانواده امروز با آرامش در خانه خود زندگی می کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم اجرای طرح های بزرگ را به بسیج سازندگی واگذار کنیم، اظهار کرد: ما طرحی را با عنوان محرومیت زدایی از ۳۱ شهرستان محروم در کشور، در دست اجرا داریم که در شهرستان قم نیز این طرح با همکاری بسیج سازندگی در حال اجراست.

وی از آبرسانی به پادگان قیام و شهرک الغدیر به عنوان یکی از پروژه های کلان و استراتژیک استان یاد کرد و گفت: این پروژه تاثیر زیادی در رونق اقتصاد و تولید و بهبود کسب و کار و اشتغال دارد که بسیج سازندگی در این زمینه نیز اعلام آمادگی کرده و جلسات کارشناسی آن در حال انجام است که امیدواریم به زودی نتایج موثری را از این همکاری بگیریم.

فرماندار قم در پایان ضمن تقدیر از جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم، خاطرنشان کرد: ما نیازمند این اقدامات جهادی هستیم تا بتوانیم ریشه محرومیت را در کشور از بین ببریم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha