شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسن آصفری

حوزه/ نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک یکی از مهم ترین الزامات دفاع و حراست از منافع ملی، ارتقای مُداوم سطح اقتدار نظامی کشور است.

محمد حسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح کشورمان به جهت برگزاری موفقیت آمیز و غرورآفرین رزمایش های اخیر نظامی اظهار داشت: باید در پاسخ به رجزخوانی دشمن، اقتدار نظامی کشورمان را به دنیا نشان دهیم و در این راستا حقیقتاً برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) در روزها و هفته های اخیر، مایه قوت قلب مردم و دوستداران انقلاب و نظام اسلامی در جهان بوده است.

وی افزود: دشمنان ما به خصوص صهیونیست ها و آمریکایی ها باید بدانند که اگر مرتکب کوچک ترین گستاخی و تجاوزی علیه تمامیت ارزی کشور ما شوند، با قاطع ترین پاسخ ممکن روبرو خواهند شد.

این نماینده مجلس همچنین با تأکید بر این که یکی از مهم ترین الزامات دفاع و حراست از منافع ملی، ارتقای مُداوم سطح اقتدار نظامی کشور است، گفت: به تعبیر صریح رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در رو سپری شده و لذا اگر دشمن بخواهد منافع جمهوری اسلامی ایران چه در داخل و چه در خارج را مورد هدف قرار دهد با پاسخ محکم و کوبنده ما روبرو خواهد شد، به طوری که در کوتاه ترین زمان، از کار خود پشیمان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha