جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ تحلیل‌گر مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا محکوم به سقوط است، گفت: بی‌تردید کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بوده و رژیم بحران‌آفرین و جامعه بحران‌زده آمریکا آبستن حوادث سختی می‌باشد...روزها و هفته‌های آینده بر این ادعا گواهی خواهد داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، تحلیل‌گر سیاسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وضعیت داخلی آمریکا و اعتراضات مدنی صورت گرفته، اظهارداشت: به نظر بنده، سیر تحولات بسیار سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد آمریکا را در سراشیبی افول قرار داده و هم‌اکنون قبله آمال غرب‌گرایان به‌مانند یک کشتی طوفان‌زده است که ناخدائی هم ندارد.

وی تصریح کرد: کشوری که از ۱۸۲۰ میلادی جنگ داخلی را تجربه نکرده بود اکنون جنگ تن به تنی را تجربه کرده که منجر به کشته شدن جمعی من‌جمله کهنه سرباز نیروی هوایی در عالی‌ترین نماد دموکراسی غرب گردیده و کنگره آمریکا و محل تحلیف ریاست جمهوری جدید به مرکز تجمع یگان‌های نظامی گارد ملی تبدیل گردیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با اشاره به گفته یکی از مسئولان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر «آغاز دوران پسا آمریکا»، اذعان کرد: تصریح ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی ایالات‌متحده مبنی بر آغاز دوران "پسا آمریکا" مهر تأییدی بود بر همه تحلیل‌هایی که سرنوشت آتی این کشور را در هاله‌ای از ابهام و در سراشیبی سقوط ارزیابی می‌نمایند.

وی، تصاویر حضور گسترده سربازان در کنگره آمریکا را پرمعنا خواند و گفت: حضور سربازان آمریکایی در محل کنگره، به این معنی است که اکنون خطر شکاف عمیق سیاسی و اجتماعی برخواسته از ذات تمدن مادی و لجام گسیخته آمریکایی که سرنوشت این کشور تهدید می‌کند در دل خانه و بیخ گوش آمریکائی‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در پایان گفت: بی‌تردید کشتی تایتانیک در حال غرق شدن بوده و رژیم بحران‌آفرین و جامعه بحران‌زده آمریکا آبستن حوادث سختی می‌باشد...روزها و هفته‌های آینده بر این ادعا گواهی خواهد داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha