دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله مصباح یزدی و رونمایی از سرود «مصباح ولایت»

حوزه/ این شخصیت عظیم که همواره در بیشتر از نیم قرن در حوزه‌های علمیه به عنوان استادی صاحب نظر مطرح بود با افکار و انظار خویش توانست جلو بسیاری از انحرافات فکری و عقیدتی را بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، استاد سیّد محمّد ابن الرضا در پیام تسلیت خود آورده است: ارتحال عالم ربانی، حکیم و مفسر الهی آیة الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی (رحمة الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.
این شخصیت عظیم که همواره در بیشتر از نیم قرن در حوزه‌های علمیه به عنوان استادی صاحب نظر مطرح بود با افکار و انظار خویش توانست جلو بسیاری از انحرافات فکری و عقیدتی را بگیرد و در جوامع حوزوی و دانشگاهی و تربیت اساتید برجسته کوشا و موفق بود و خصوصاً با اخلاق حسنه و صفات کمالیّه و تواضع بیش از حد و توسل و التجائی که به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به ویژه وجود مقدس حضرت بقیه الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داشت، معظم له را شخصیتی ممتاز نموده بود که می تواند الگوئی برای جوامع علمی کشود گردد.
کما اینکه تأسیس مؤسسات آموزشی و فرهنگی و حوزوی از خدمات ارزنده ایشان است که شایسته است توسط فرزندان عالم و فاضل معظم له و شاگردان بزرگوار و ارادتمندانش استمرار یابد.
این مصیبت بزرگ را به خاندان معظم مصباح یزدی به ویژه آقازادگان معزز و عالم و فاضل و داماد معظم ایشان که هر کدام شخصیت برجسته‌ای می‌باشند، و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌نمایم. از خدای سبحان برای آن حکیم الهی و عالم فرهیخته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
قم ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ هـ.ش
سیّد محمّد ابن الرضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha