جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ امضاء تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جلسه ای با آیت الله اعرافی، گفت: ثمره نگاه منظومه‌ای و برنامه‌ای مدیریت حوزه‌های علیمه، گسترش اثربخش فعالیت های حوزه در نقاط مختلف کشور و در حوزه بین‌المللی بوده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، عصر سه شنبه ۳۰ دی ماه، در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: به لطف خدا از نظر گسترش کمی و اعتلای کیفی، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه افتاده است و ثمره نگاه منظومه‌ای و برنامه‌ای مدیریت حوزه‌های علیمه، گسترش اثربخش در نقاط مختلف کشور و در حوزه بین‌المللی بوده و یکی از شخصیت‌هایی که در این ارتقاء نقش محوری داشته و باعث شده امیدهای زیادی برانگیخته شود، شخص آیت الله اعرافی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: نهاد پر برکت و رحمانی امامت جمعه، از برکات انقلاب اسلامی بوده و جایگاه شبکه نورانی امامت جمعه در نگاه مقام معظم رهبری، امتداد دستگاه رهبری در کشور است.

وی در رابطه با گام دوم انقلاب افزود: شورای سیاستگذاری، برنامه‌ها و طرح‌هایی را در خصوص گام دوم انقلاب، در فضای نماز جمعه طراحی کرده‌ که لازم است در این مقطع، همکاری راهبردی میان این نهاد با حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سطح بالاتری عملیاتی شود.

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در ۶ ماده و ۲۶ بند، تقویت همکاری ها در ۴ عرصه  آموزشی، پژوهشی، و تبلیغی تنظیم شده و به امضای آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha