شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری دوره های آموزشی برای توانمند سازی تبلیغی طلاب و روحانیون استان لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آزاد امروز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در  خرم آباد از  برگزاری دوره های آموزشی تبلیغ ویژه طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در زمینه های فن خطابه، تربیت مربی کودک و نوجوان و مشاوره های خانواده برگزار خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط شیوع کرونا ممکن است برخی از دوره ها در بستر فضای مجازی برگزار شود، افزود: دوره های مشاوره، روانشناسی خانواده و حل تعارضات و مشکلات خانوادگی برای مبلغان به زودی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه زمان این دوره ۱۵۰ تا ۲۰۰ ساعت خواهد بود، اظهار کرد: مبلغان پس از آموزش لازم، در مدارس، مساجد و اماکن مختلف تبلیغی آموزش های لازم و پیشگیرانه را به سنین مختلف ارائه خواهند داد .

حجت الاسلام والمسلمین روستا با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات آمادگی برگزاری دوره های آموزشی گوناگون را دارد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی متناسب با درخواست استان ها و نیازسنجی های تبلیغی خواهد بود.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha