جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه مجازی کتاب تهران

حوزه/ مدیرعامل مرکز نشر هاجر از حضور این مرکز با ۵۰۰ عنوان کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد شایانفر با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز یکم بهمن تا ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، اظهار داشت: مرکز نشر هاجر نیز با ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی همچنین از تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتب مرکز نشر هاجر از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و افزود: این تخفیف علاوه بر تخفیف ۴۰ درصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می شود.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که دوست‌داران کتاب با توجه به مجازی بودن نمایشگاه می توانند به صورت ۲۴ ساعته خرید داشته باشند، ادامه داد: ضمنا هزینه پست کتاب های خریداری شده از مرکز نشر هاجر رایگان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ عنوان کتاب جدید مرکز نشر هاجر در سال ۹۹ نیز در نمایشگاه مجازی کتاب تهران عرضه شده است که افراد می توانند با مراجعه به سایت https://tehranbookfair.ir نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

آقای شایانفر گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای طلاب ۲۰۰ هزار تومان و برای اساتید ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است که شامل تخفیف ۴۰ درصدی برای طلاب و ۵۰ درصدی برای اساتید است.

وی در پایان بیان داشت: مدارس علمیه سراسر کشور می توانند جهت تجهیز کتابخانه های خود از فرصت موجود استفاده کرده و کتاب های مورد نیاز مدارس را با تخفیف بالا خریداری کنند.

گفتنی است، نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه، از امروز چهارشنبه کار خود را آغاز کرده است و تا ششم بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha