جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/بیست و دومین پیش نشست اجلاسیه اساتید با حضور معاونین تهذیب

حوزه/ دنیای امروز به سمت انفجار تکنولوژی در حال حرکت است، برای مقابله با این انفجار و خطر، تقویت تقوای دینی و ارزش های اخلاقی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، در جلسه کمیسیون اساتید حوزه که با عنوان برگزاری بیست و دومین اجلاسیه سالانه سطوح عالی و خارج حوزه قم با موضوع « اساتید حوزه و آموزش مجازی، فرصت ها، تهدیدها و راهکارها در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، گفت: فضای امروز دنیا، انباری از اطلاعات مختلف است، برای مواجه شدن و مقابله با چنین فضایی نیازمند ایجاد روش خاصی چون تولید انبوه است و برای این که بتوانیم به سلامت از این انفجار اطلاعات عبور کنیم چاره ای نداریم به سمت چنین روشی پیش رویم.

معاون تهذیب و امور تربیتی حوزه های علمیه با بیان این که تولید محتوا باید دارای خصوصیاتی باشد، اضافه کرد: از جمله این خصوصیات تنوع در محتوا اخلاقی و...، ارائه مدل های مختلف اخلاقی و محتوایی، توجه به مدل تعاملی و فعال از سوی طلبه و... است.

وی نقش محوری دادن به طلاب برای تولید محتوا را از سوی اساتید امری ضروری دانست و ادامه داد: این کار چند اثر دارد که از آن جمله به کارگیری و فعال کردن طلبه است.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری گفت: در این مورد نقش مدیریتی مدیران و اساتید می تواند آثار بهتری به همراه داشته باشد در عین حال باید برای تحقق یافتن فعالیت های اساتید، برنامه هم طراحی شود تا به فعلیت برسد.

معاون تهذیب و امور تربیتی حوزه های علمیه با بیان این که طرح هدایتی تربیتی توانسته گام مهمی در عرصه تربیت طلاب داشته باشد، گفت: دنیای امروز به سمت انفجار تکنولوژی در حال حرکت است، برای مقابله با این انفجار و خطر، تقویت تقوای دینی و ارزش های اخلاقی امری ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha