پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت زهرا

حوزه/ کوهی با تاکید بر این که همه باید ادامه دهنده راه اهل بیت باشیم ، گفت: در همه اعصار و زمان ها باید به تبعیت از اهل بیت ضمن دشمن شناسی و زمان شناسی مدافع حریم دین و ولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، سهیلا کوهی، امروز در جلسه اخلاق طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ که در این مدرسه برگزار شد، با بیان این که دشمن شناسی از مهم ترین مسائل دین اسلام است، اظهار داشت: کسانی که در ظاهر مسلمان بودند بعد از وفات رسول خدا برنامه های مختلفی برای تضعیف و از بین بردن اسلام انجام دادند که حذف امام علی (ع) از تصمیم گیری های جامعه، تحریف قرآن، منع کتابت روایات و از بین بردن روش تربیتی پیامبر در جامعه از جمله این ها بود.

وی ادامه داد: امام علی (ع) با دشمن شناسی و تیزهوشی خود توانست مانع از دسیسه های دشمن شود و حضرت زهرا (س) هم پای امیرالمؤمنین به عنوان مدافع اصلی ولایت وارد میدان شد و از اصل اسلام و دین دفاع کرد و در مقابل تمام توطئه های دشمن از جمله مصادره فدک مقاومت کرد.و خطبه های غرّا و طوفانی شان در مسجد پیامبر برای این اهداف بود.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، با بیان اینکه حضرت زهرا با سن کم خود از ولایت و اسلام دفاع کرد، افزود: امام علی (ع) با درایت و هوشیاری خود قائله و توطئه حذف کامل اسلام بعد از پیامبر را خنثی کرد، و در مدت عمر خود به تربیت شیعیان و حامیان دین پرداخت.

وی در پایان با تاکید بر این که همه باید ادامه دهنده راه اهل بیت باشیم ، گفت: در همه اعصار و زمان ها باید به تبعیت از اهل بیت، ضمن دشمن شناسی و زمان شناسی مدافع حریم دین و ولایت باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha