چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

آیت‌الله شفیعی اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و إن‌شاءالله با حمایت بیشتر مسئولان کشوری، شاهد پیشرفت بیشتر این دفتر در خوزستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: آیه شریفه الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیباً، این پیام را می‌رساند که هیچ‌چیزی دوام و بقائش به جزء با تبلیغ نیست.

وی افزود: در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان ضمن تأکید به تبلیغ فرمودند، اسرائیل با این‌همه سر و صدا وابسته به تبلیغ است به این دلیل باید بیش از این به تبلیغ اهمیت داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من اعتراف می‌کنم دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و با توجه به مدیران کنونی، دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان  إن‌شاءالله شاهد بهتر شدن مسائل تبلیغی در استان باشیم.

آیت‌الله شفیعی اظهار کرد: یقیناً مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به مسائل خوزستان کاملاً استحضار دارند؛ لذا نیاز است که این نمایندگی موردحمایت بیشتری قرار گیرد تا إن‌شاءالله شاهد فعالیت بهتری در عرصه تبلیغات دینی در سطح استان باشیم و توانایی‌های خود را به منصه ظهور رسانیم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی-تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و همچنین حجت‌الاسلام علی نژاد، گزارشی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه دادند.

در پایان این دیدار حاضرین یاد و خاطر طلبه شهید سید مرتضی شفیعی فرزند آیت‌الله شفیعی را گرامی داشتند.
 



انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha