پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی

حوزه/ فالح الفیاض انفجار تروریسیتی بغداد را محکوم کرد و گفت: این تلاش های ناامیدانه هرگز صدمه و خللی بر اراده نیرو های ما وارد نخواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی عراق انفجار تروریستی بغداد را محکوم کرد و گفت: این تلاش های ناامیدانه هرگز صدمه و خللی بر اراده نیرو های ما وارد نخواهد کرد.

وی در بیانیه ای اشاره کرد: تروریسم بار دیگر شهر ها و مناطق مسکونی ما را هدف قرار داد و این بار در بازار مردمی که در آن کسبه و فقرا و اقشار زحمت کش حضور داشتند، انفجاری به وقوع پیوست و منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها تن شد و این صحنه آنقدر دردناک بود که سال های غوطه ور شدن گروهک های تروریستی در خون ملت را به یاد می آورد.

رئیس حشد الشعبی ادامه داد: تلاش های ناامیدانه تروریسم هرگز صدمه ای بر اراده و توانایی های نیرو های امنیتی و حشد الشعبی که خرافه داعش را از بین بردند و صفحه آن را تا ابد در هم پیچیدند، وارد نخواهد کرد.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش به گروه های فروپاشیده و از هم گسسته ای تبدیل شده و می خواهد از راه های مختلف حضور خود را ثابت کند، امّا نیروهای ما در کمین آنها هستند و اجازه اعمال تروریستی را به آنها نمی دهند.

الفیاض تصریح کرد: ما به قدرت و اقتدار نیرو های امنیتی و حشد الشعبی و سازمان اطلاعات در حمایت از مردم و خنثی کردن توطئه های دشمنان و بازگردندن نیرنگ آنها به سوی خودشان ایمان داریم و هیچ جای امنی برای آنها باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha