شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار رییس سازمان تبلیغات قم با آیت الله فقیهی

حوزه/ آستان قدس رضوی یکی از پایگاه های مذهبی بزرگ جهان تشیع است که در طول این سالیان خدمات انسان دوستانه و فعالیت های ملی و بین المللی در زمینه اسلام و انقلاب اسلامی داشته است و تحریم این آستان مقدس نمایانگر فعالیت های ارزشمند و استکبار ستیزانه این نهاد و اثرگذاری این نهاد خدوم بر مسلمانان جهان است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت الله فقیهی  عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

تحریم آستان قدس رضوی توسط دولت تروریستی آمریکا  همزمان با نزدیک شدن دوره ریاست جمهوری فعلی این کشور به روزهای پایانی خود، نشانه‌ی  عداوت آمریکا با اعتقادات مردم ایران و تقابل و دشمنی با اسلام و مقدسات مسلمین می‌باشد.

این اقدامات خصمانه رژیم تروریستی آمریکا در تضاد با اخلاق سیاسی و قوانین بین المللی بوده و نشان از انحطاط اخلاق و ارزش های انسانی در دولت رو به افول آمریکای جنایتکار دارد.

آستان قدس رضوی یکی از پایگاه های مذهبی بزرگ جهان تشیع است که در طول این سالیان خدمات انسان دوستانه و فعالیت های ملی و بین المللی در زمینه اسلام و انقلاب اسلامی داشته است و تحریم این آستان مقدس نمایانگر فعالیت های ارزشمند و استکبار ستیزانه این نهاد و اثرگذاری این نهاد خدوم بر مسلمانان جهان است. 

تحریم آستان قدس رضوی و همه تحریم های ظالمانه و غیر انسانی که علیه ملت ایران اعمال شده است به شدت محکوم است و دشمنان اسلام و ملت ایران بدانند این تحریم ها نه تنها اراده و اعتقاد مردم ایران را سست نخواهند کرد بلکه اراده،ایستادگی و مقاومت  و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

مقاومت حداکثری ملت ایران در برابر فشارهای حداکثری و بی نتیجه ماندن اثر تحریم ها بر نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان از شکست نقشه های پلید آمریکایی ها علیه ملت ایران است.

 آمریکایی ها غیر قابل اعتماد و دشمن ملت ایران هستند و بارها دست پلیدشان برای ملت ایران نمایان شده است. مسئولان کشور  موضعشان در مقابل آمریکا باید همان موضع رهبر معظم انقلاب باشد که بارها با درایت و رهنمودهایشان توطئه ها و نقشه های شوم آمریکایی ها علیه کشور و ملت ایران را خنثی کردند.

محسن فقیهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha