چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علامہ صادق جعفری

حوزه/ مراسم بزرگداشتی به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و شهدای فاجعه اخیر پاکستان به همت چند نهاد و تشکل پاکستانی در کراچی برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین کراچی گفت: شهدای اسلام شمع های دنیای بشریت هستند، اسلام به خاطر فداکاری های عظیم این شهدا زنده و جاودانه است، شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش مقید به هیچ زمان و مکانی نیستند بلکه آنها قهرمانان کل امت اسلامی هستند. این شهدای بزرگ اسلام، سرزمین عراق و سوریه که جایگاه انبیا و اولیاء هست را از شر تروریست های وحشی داعش نجات دادند. به دلیل فداکاری های بی نظیر این شهدای بزرگ، پاکستان و منطقه ما از داعش در امان ماند.

وی گفت: شهدای فاجعه معدن ذغال سنگ، روح تازه ای در مسلمانان پاکستان دمیده اند. به یاد این شهدا، مراسم بزرگداشتی امروز در شهر کراچی برگزار می‌شود که در آن علمای برجسته، ذاکرین بزرگ، شعرا و عزاداران از سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این مراسم بزرگداشت به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و شهدای فاجعه اخیر پاکستان به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان، اتحادیه جعفریه پاکستان، سازمان امامیه پاکستان، هیئت ائمه مساجد و علمای امامیه پاکستان، مجلس ذاکرین امامیه و سازمان مرکزی عزاداری پاکستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha