پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دشمن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بزرگی در قالب جنگ نرم علیه این ملت و انقلاب آغاز کرده و باید گفت که امروز جنگ فکر، اندیشه، علم و... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی، امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر که در سنندج برگزاری شد، عنوان کرد: باید مانند شهید حاج قاسم سلیمانی به جای پشت صحنه در مقابل دشمن ایستاد و امروز این کار را رسانه ها انجام می دهند.

وی ادامه داد: امروز دشمن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بزرگی در قالب جنگ نرم علیه این ملت و انقلاب آغاز کرده  است و باید گفت امروز جنگ فکر، اندیشه، علم و... است. مسئله دیگری که همواره مورد توجه همه بوده و هست این که باید نگاهمان به غرب و بیرون تغییر کند و به داشته های داخلی متکی باشیم و بکوشیم  باور و تفکر باطل لیبرالیسم در کشور جای خود را به تفکر انقلابی و جهادی بدهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امیدواریم که در انتخابات آینده ریاست جمهوری دولتی انقلابی، ولایی و الهی روی کار بیاید.

سردار حسینی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جهاد اکبر و اصغر را همزمان در کنار هم داشت، عنوان کرد: بهترین الگو برای همه ما باید سردار سلیمانی باشد کسی که تا آخرین لحظات زندگی میدان جهاد و مقابله با دشمنان اسلام را خالی نکرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خوشبختانه علیرغم فشارهای دشمنان در بعد تحریم و اقتصادی و سیاسی توانستیم که دشمن را به زانو درآوریم.

سردار حسینی در پایان عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه عمر خویش پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کردند و باید از ایشان درس بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha