پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه / معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، الیاس گل‌محمد زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر گفت: باید این روز ها را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی داشت و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم. 

وی ادامه داد: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان است و باید این وجهه مردمی بودن انقلاب در برنامه‌های دهه فجر حفظ شده و بیش از گذشته تقویت شود.  

گل‌محمد زاده اظهار کرد: مزین شدن دهه فجر با ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) نه تنها موجب محدودیت در برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر نخواهد شد، بلکه بستر مناسب تری را برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی فراهم می‌کند. 

وی در پایان با اشاره به شعار محوری چهل و دومین سالگرد انقلاب افزود: امسال شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است که این شعار در ده عنوان برای ده روز برنامه ریزی شده که در این دهه در اجرای برنامه ها مد نظر قرار خواهد گرفت. 

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در پایان گفت: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha