جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید

حوزه/مدیر تبلیغات اسلامی دنا با همراهی طلاب و روحانیون از نزدیک مشکلات برخی روستاهای شهرستان دنا را پی‌گیری کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام محمد بهشت، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دنا، به همراه  طلاب و  روحانیون در بیست و هشتمین بازدید میدانی، از روستاهای آب سپاه، دشت رز، خونگاه، تنگ رواق، شترخون، کتا و چم بادام بازدید و مشکلات این روستاها را از نزدیک پیگیری کردند.

حجت الاسلام بهشت در حاشیه این بازدید اظهار کرد: علاوه براین بازدیدها دوره های آموزشی کلاس مشاوره ، کلاس آموزش ابتدایی ،  آموزش طب اسلامی (طب الید) و حجامت را در این روستاها برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم محروم ولی‌نعمتان ما هستند و باید با همه توان در خدمت آن‌ها باشیم، اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب و همچنین امام راحل و معمار انقلاب نیز همواره توصیه به چنین بازدیدهایی داشته‌اند.

این مسئول فرهنگی در ادامه یکی از راه‌های پیشگیری از فقر را فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ کار در روستاها عنوان کرد و گفت: روحانیون و مبلغین ما باید به جد کار فرهنگی اثرگذار را در دستور کار قرار دهند تا بتوان در دیگر موضوعات موفق عمل کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا با بیان اینکه نیاز است تا سبک زندگی اسلامی و ایرانی را نیز در چنین نقاطی برای مردم فرهنگ‌سازی کرد افزود: شک نداشته باشیم که با فرهنگ‌سازی بسیاری از مشکلات علی الخصوص در حوزه معیشتی نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha