جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طواف

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و عرضه شده است.

وی ادامه داد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

حجت‌الاسلام افتخاری ادامه داد: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی واصله از کمیته‌های استانی در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان این که اهدای جوایز به طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اهدا می‌شود. طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر دریافت خواهد کرد. این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

وی در مورد طرح‌های برگزیده آزاد هم گفت: ارزیابی و انتخاب طرح‌های برگزیده آزاد و اهدایجوایز، طبق شاخصه‌های کمیته ستاد مرکزی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha