جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با استفاده از هنر دستاوردهای انقلاب را معرفی و با این کار جلوی هجمه های دشمنان را بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، امروز در دومین جلسه کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان بیان داشت: یکی از مواردی که باید در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به آن پرداخته شود، مسئله دستاوردهای هنر انقلابی و اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: باید با استفاده از هنر، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل های جوان منتقل کنیم و با این کار جلوی هجمه های دشمنان در مقابل این نظام را بگیریم.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: سال گذشته کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان توانست در ارزیابی‌های انجام شده به عنوان یکی از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر معرفی شود. امسال هم امیدواریم که با برگزاری برنامه های هنری نقش قابل توجهی در بزرگداشت این دهه مبارک داشته باشیم.

وی ادامه داد: در دهه فجر انقلاب اسلامی با استفاده از هنر، منظومه های فکری امام راحل و مقام معظم رهبری تبیین شود، لذا از رسانه ملی و رسانه ها درخواست داریم که پوشش خوب و مناسبی از برنامه های فرهنگی و هنری داشته باشند.

حجت الاسلام سادات در پایان بیان کرد: امسال با بسیج تمام امکانات جشن های انقلاب را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم تا زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم آوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha