پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیح طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: دشمن می خواست مردم ایران اسلامی برای قرن ها با حقارت زندگی کنند، اما خون جوانان فداکار دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح  امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی نشان می دهد گام برداشتن در مسیر شهدا همواره عزت آفرین و اقتدار و سربلندی برای جامعه و ملت به همراه داشته است، لذا امروز برای عبور از بحران ها باید به سیره شهدا عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: امروزه جایگاه ولایت فقیه در ایران برای جهان به طور کامل محسوس است، چرا که کشور را از تهدیدها دور نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: دشمن می خواست مردم ایران اسلامی برای قرن ها با حقارت زندگی کنند، اما خون جوانان فداکار دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، عزت را نتیجه دفاع غیرتمندانه دانست و اظهار کرد: شناخت راه شهدا و ارتقای سطح آگاهی نسبت به سیره شهدا از ضروریات است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز نیروهای مسلح چنان به اقتداری دست پیدا کرده‌اند که دشمن توان و جرأت جنگ سخت علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha