سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار شاهچراغی

حوزه/ فرمانده سپاه قم گفت: سپاه و بسیج سهم زیادی در تقویت انگیزه ها و پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی دارند و می توانند تکیه گاه امنی برای فرهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم در مراسم تکریم و معارفه جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم که در ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد، با اشاره به امید داشتن برخی از افراد به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: موضوع استکبار و دشمنی شیطان بزرگ وابسته به شخص نیست و آمریکای جنایتکار ساختاری از جنس استکبار دارد.

وی ادامه داد: آمریکا در سند راهبردی پنج ساله خود دارد که اگر در طول دوره ریاست جمهوری «بایدن» نتواند اقتدار پوشالی خود که بر اساس قدرت اقتصادی به دست آورده را حفظ نماید، رو به فروپاشی خواهد رفت.

 سردار شاهچراغی با اشاره به رسالت سپاه و بسیج گفت: رسالت بسیج و سپاه حفظ انقلاب است که با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم بصیر و انقلابی تاکنون در این عرصه موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه قم خاطرنشان ساخت: پس از شیوع کرونا حوادث زیادی در کشور رخ داد که سپاه و بسیج در کنار مردم با حضور در صحنه به یاری مردم آمد و در موضوعات مختلف از جمله کمک مومنانه و خدمت در کنار مدافعان سلامت منزلت اجتماعی سازمان را بیش از پیش تقویت نمود.

وی  در ادامه افزود:  خدمت رسانی های سپاه و بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... گام موثری در تقویت نظام اسلامی است که منجر به الگوبرداری بسیاری از تفکر ها و نهادها از سپاه گردیده است که موجب امیدواری، دلگرمی و اعتماد ملت های مستضعف در سراسر دنیا است.

سردار شاهچراغی تصریح کرد برای موضوعات آرمانی و ارزشی مثل سلامت مردم ؛ معیشت و امر به معروف و نهی از منکر شهدایی تقدیم نظام شده است که این شهدا با تکیه بر اعتقاد و عقلانیت نظام اسلامی از جان خود گذشته و فیض شهادت نصیب شان شده که این موضوع بسیار ارزشمند است و ریشه های نظام اسلامی را تقویت نموده است.

 وی در ادامه با اشاره به جایگاه قم گفت:استان قم ظرفیت‌های بسیاری به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها ، علما ،جوانان مومن و انقلابی و همچنین مردم بصیر و متدین دارد و بایستی همه دستگاه ها با هماهنگی یکدیگر از ظرفیت‌های فرهنگی به خوبی استفاده کنند که سپاه و  بسیج در این امر نیز باید الگو و ثابت قدم باشند.

سردار شاهچراغی  در پایان خاطرنشان کرد در جایگاه پاسخگویی انقلاب همه وظیفه داریم تا از حداکثر توان در خدمت رسانی و انجام امورات کوشا باشیم تا با پیروی از ولایت همچنان در مسیر اقتدار بمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha