جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامہ عبدالخالق اسدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبد الخالق اسدی گفت: ایالات متحده آمریکا پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی با شکست های پی در پی روبرو شده است وممکن است بایدن برای جلوگیری از این شکست ها، ارتباطات را با ایران بهتر کند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین عبد الخالق اسدی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب پاکستان گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاورمیانه را بیدار کرد و ایالات متحده آمریکا پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی با شکست های پی در پی روبرو شده است وممکن است بایدن برای جلوگیری از این شکست ها، ارتباطات را با ایران بهتر کند.

وی گفت: به رسمیت شناختن اسرائیل برای پاکستان بسیار دشوار است، ما به حاکمان فعلی پاکستان نیز اعتماد نداریم، رفتار آنها منافقانه است، آنها در اینجا چیز دیگری می گویند، وقتی به اروپا یا کشور دیگری می روند چیز دیگری می گویند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با شهادت سردار قاسم سلیمانی استوار تر از قبل شده است. همه مردم جهان برای قاسم سلیمانی ارزش قائل شده اند و همه آنان اعم از مسلمانان، غیر مسلمانان و مسیحی از او به خوبی یاد می کنند،؛ بنده ای که برای خدا قدم بر می دارد، خدا نیز او را تکریم می کند.

وی اظهار داشت: ایالات متحده هیچ تصوری از اثر شهادت قاسم سلیمانی و روند مقاومت نداشت، رویای اسرائیل بزرگتر در هم شکسته شد.

حجت الاسلام اسدی گفت: پس از شهادت قاسم سلیمانی، استراتژی دفاعی ایران تقویت شده است. در اوایل انقلاب اسلامی، کل پارلمان را منفجر کردند، رئیس جمهور و نخست وزیر آن زمان ترور شدند، در انتخابات توطئه هایی رخ می داد و تظاهرات برگزار می شد. اما الحمدلله الان انقلاب اسلامی در ایران تقویت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha