سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به درخشش بسیج طلاب در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: طلاب بسیجی علاوه بر حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا، در تغسیل و تدفین اموات کرونایی نقش بی بدیلی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در دیدار مسئول بسیح طلاب اصفهان و جمعی از طلاب بسیجی مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در بازگو کردن نقش روحانیون در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس ضعف داریم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امام راحل با اتکا به نهضت عاشورا مردانه قیام کرد و توانست انقلاب را به سامان برساند، گفت: در جهان اسلام هیچ پدیده ای برای اسلام خواهی مانند پدیده انقلاب اسلامی نداریم. انقلاب توسط فردی از جنس حوزه  و حجره شکل گرفت و مقام معظم رهبری نیز توانست این انقلاب را با تمام قد حفظ کنند.

وی، به نقش حجت الاسلام والمسلمین حسنی به عنوان یک روحانی مبارز در آزادسازی نقده اشاره کرد و ادامه داد: نهاد روحانیت در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را نسبت به سایر اقشار جامعه تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به نقش حضرت آیت الله سیستانی در ایجاد وحدت در عراق اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری احترام خاصی برای آیت الله سیستانی قائل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با بیان این که بسیج طلاب به خاطر انتشار اندیشه بسیجی تکیلف بالاتری نسبت به بقیه دارد، به درخشش بسیج طلاب در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: طلاب بسیجی علاوه بر حضور در خط مقدم مبارزه کرونا، در تغسیل و تدفین فوت اموات کرونایی نقش بی بدیلی داشت.

وی به رسالت مهم طلاب بسیجی در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: پشتیبانی صحیح از انقلاب و ولایت فقیه، تبعیت کامل از امام خامنه ای، هدایت گری و بصیرت افزایی  مردم از مهمترین رسالت های طلاب بسیجی است.

 در پایان از طلاب بسیجی مدارس علمیه منطقه کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا US ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    این حضرات همه جا جزو پیشتازان هستند .