شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز جهانی حجاب با هشتگ پایان دادن به حجاب‌هراسی

حوزه/ زنان مسلمان در سرتاسر جهان در روز دوشنبه، اول فوریه، به صورت مجازی نهمین بزرگداشت «روز جهانی حجاب» را برگزار کرده و حمایت خود را از زنان مسلمان که حجاب را انتخاب کرده‌اند نشان می‌دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که بیماری کرونا ، باعث قرنطینه سرتاسر در کشورهای مختلف شده است. زنان از هر مذهب ، رنگ و جامعه در سراسر جهان قرار است از روز دوشنبه، اول فوریه به صورت مجازی نهمین بزرگداشت «روز جهانی حجاب» را برگزار کنند و به این ترتیب حمایت خود را از زنان مسلمان در سرتاسر جهان نشان دهند.

همایشی به همین مناسبت قرار است از ساعت ۸ صبح تا ۹: ۱۵ بعدازظهر در فیس‌بوک و یوتیوب برگزار شود.

برگزارکنندگان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: ما از اعلام همایش مجازی روز جهانی حجاب ۲۰۲۱ در روز دوشنبه ، اول فوریه ۲۰۲۱ هیجان زده هستیم.

در ادامه این اعلامیه آمده است: ما یک گروه باورنکردنی از زنان داریم که از زمینه‌های مختلف از مناطق مختلف جهان بعنوان میزبان و مجری برنامه های خود هستند.

 گفتنی است روز جهانی حجاب که هر ساله در اول فوریه برگزار می شود ، در بیش از ۱۴۰ کشور جهان برگزار می شود. نظمه خان در نیویور برای اولین بار از مسلمانان غیرحجابی و غیرمسلمانان در سرتاسر جهان دعوت کرد تا از زنان مسلمانی که حجاب را انتخاب کرده‌اند، حمایت کرده و در این روز تحمل و درک دینی را تقویت کنند. قرار است هشتگ امسال نهمین دوره روز جهانی حجاب پایان دادن به حجاب‌هراسی باشد.

مشتاقان این رویداد پیش رو ، بسیاری از زنان عکس‌های خود را با حجاب و حمایت از زنان مسلمان به اشتراک می‌گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha