شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بزرگداشت دهه فجر

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: دشمنان انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری تلاش دارند تا این تفکر را به جوانان نسل چهارم انقلاب القا کنند که طی چهار دهه از انقلاب هیچ اقدامی صورت نگرفته، این در حالی است که اقدامات تأثیرگذاری در عرصه ملی و جهانی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در دفتر شورای هماهنگی فارس برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: آنچه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از ۴ دهه باید آن را به خوبی برای نسل جوان و افکار عمومی چه در سطح داخل و چه در سطح بین المللی تشریح کنیم، دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون است و اینکه انقلاب اسلامی تا چه میزان ملت ما و بلکه جهان اسلام و ملت های مستضعف را به پیش برده و در تحقق اهدافش موفق بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمنان انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری تلاش دارند تا این تفکر را به جوانان نسل چهارم انقلاب القا کنند که طی چهار دهه از انقلاب هیچ اقدامی صورت نگرفته، این در حالی است که اقدامات تأثیرگذاری در عرصه ملی و جهانی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: انتقاد نسبت به مسائل گوناگون در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعی پذیرفته شده و معقول است و این نیز یکی از مزایای انقلاب ماست اما این نکته باید مورد ملاک افراد واقع شود که نباید انتقادات به گونه‌ای باشد که خارج از انصاف و مروت باشد و نظام جمهوری اسلامی و مردم متضرر گردند.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات و تاثیر انقلاب ما موجب شده تا امروز بسیاری از کشورهای جهان از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بهره برداری کنند و جهان  معاصر بدون انقلاب اسلامی ایران، قطعا سرنوشت دیگری داشت و به مسیر دیگری می رفت، شما تنها به وضعیت بین المللی ابرقدرتی مانند آمریکا نگاه کنید که در طی این چهار دهه گذشته و به ویژه طی سالهای اخیر، دچار چه تغییرات شگرفی شده و تا چه میزان نفوذ، سلطه گری و خوی استکباری آن به مدد انقلاب اسلامی مهار شده است.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی باید به گونه‌ای فعالیت کنند که اینک، شبهات موجود در خصوص انقلاب اسلامی برای جوانان از بین رفته و دستاوردهای انقلاب در سطح جامعه به درستی برای مردم تشریح شود.

وی در پایان افزود: یک انتظار جدی این است که پیوست فرهنگی در تمامی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد، اما ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که کیفیت فعالیت‌های فرهنگی باید از کمیت آنان فزونی داشته باشد و اگر قرار بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان است، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که کیفیت آنان قابل توجه و قابل دفاع باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha