جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه

حوزه / در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان هرمزگان با اشاره به ا ینکه طلاب جوان با شهریه حداقلی توانایی تأمین مسکن را ندارند، بر ضرورت حمایت از آنان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان با اشاره به اهمیت تامین مسکن طلاب، گفت : یکی از دغدغه های اصلی طلاب تأمین مسکن است که تاکنون انجام‌نشده است.

وی افزود: مسئولین استان هرمزگان به طور جد پیگیر تامین مسکن هستند، اما در این مسیر مشکلات بسیاری وجود دارد، لذا امیدواریم با هم‌افزایی کامل بین دستگاه ها و نهادها بتوانیم به سمت ابتدا نیاز سنجی تمام شهرستان ها و در گام دوم ساخت مسکن مناسب حرکت کنیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: مسکن سازمانی هم بسیار مفیداست و به عنوان مُسکنی می‌تواند کار ساز باشد؛ مرکز خدمات هم از گذشته به دنبال حل مشکل‌ بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تأسیس مرکز مشاوره حوزه استان هرمزگان، گفت: مجوز های لازم جهت تاسیس مرکز مشاوره در استان اخذ و فراخوان های لازم انجام شده است و به زودی با معرفی مدیر این مرکز با توجه به معیار ها و ضوابط خاص خود و جانمایی های صورت گرفته ساختمان مرکز مشاوره، شاهد آغاز به کار مرکز و خدمت رسانی به همشهریان خواهیم بود.

حجت الاسلام راحلی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان هم در سخنانی گفت: گرد هم‌ آمده ایم تا بتوانیم باری از دوش طلاب جوان استان هرمزگان بر داریم. اگر فرد مسئول سختی های زندگی طلاب را به درستی درک کند، برای‌ حل‌ آن نیز پیش قدم خواهد شد.

معاون نهادهای حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: طلاب جوان با شهریه حداقلی توانایی تأمین مسکن را ندارند، لذا باید حمایت های لازم انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha