جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه در بیمارستان شهید عارفیان

حوزه/ نخستین دوره آموزشی مدیران و دبیران جهادی حوزه های علمیه در جوار حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد ابراز کرد: دوره آموزشی مدیران و دبیران جهادی حوزه های علمیه با حضور نمایندگان ۱۵ استان، به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر میان آنان و تبیین برنامه سال ۱۴۰۰ و نیز هم اندیشی و آموزش درباره کادرسازی،‌ جشنواره ها، آمادگی برای حوادث غیرمترقیه و... در حال برگزاری است.

وی افزود: سال آینده دوره آموزشی آشنایی با نهادهای مرتبط،‌ کمک رسانی و جذب مخاطب، زمینه های فعالیت گروه های جهادی و... برای فعالان این عرصه در قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه فعالیت دارد و بنا داریم گروه های جهادی مدارس علمیه کشور را گسترش دهیم، اظهار کرد: کار این دبیرخانه درمورد ساماندهی و آموزش گروه های جهادی مدارس علمیه است و هم اکنون ۲۰۰ گروه جهادی مدارس علمیه ۱۵ استان کشور فعالیت جدی تری دارند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های جهادی می بایست اشتراک ایده و شناخت بیشتر داشته باشند، اظهار کرد: این دبیرخانه در مورد گروه های جهادی مستقل طلبگی که سال ها تجربه اندوخته اند، بیشتر برای ارتباط شبکه ای، انتقال تجربه و آشنایی با برنامه های یکدیگر برنامه ریزی می کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha