جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطلاعیه پذیرش

حوزه/  دانشکده صدا و سیما قم (دین و رسانه)  از میان برادران و خواهران طلبه فارغ التحصیل سطح دو حوزه های علمیه و برادران غیرطلبه دارای مدرک کارشناسی، از طریق آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۴۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  دانشکده صدا و سیما ـ قم (دین و رسانه)  از میان برادران و خواهران طلبه فارغ التحصیل سطح دو حوزه های علمیه و برادران غیرطلبه دارای مدرک کارشناسی، از طریق آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال ۱۴۰۰ در در رشته های تولید سیما (ویژه برادران)، ادبیات نمایشی و علوم ارتباطات اجتماعی دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

خاطرنشان می گردد: امکان ثبت نام و تحصیل طلاب علاقه مند به رشته های رسانه ای در دانشگاه صدا و سیما تهران از جمله رشته های زیر نیز فراهم است:
- کارشناسی ارشد فلسفه رسانه
- کارشناسی ارشد مدیریت رسانه
- کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات
- کارشناسی‌ ارشد روزنامه نگاری
- کارشناسی‌ ارشد رادیو

مهلت مجدد ثبت نام از ۵ تا ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ می باشد و  شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر ۰۲۵۳۲۹۰۲۲۱۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید موسوی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    سرفصل رشته های رادیو، روزنامه نگاری و تحقیق در ارتباطات رو میشه ارسال کنید؟
  • حالا IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    این تبلیغ برای طلاب الکی هست و ثبت نام اصلیش اردیبهشت ماهه... متاسفم برای گزارش گر این مطلب
  • محقق مجازی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    1 1
    سلام علیکم ببخشید سفیران هدایت که تعهد خدمتی اش را ثبت نشده یا اتمام پیدا نکرده هم می توانند ثبت نام کنند؟ حوزه علمیه چرا مانع تحصیلی سفیران هدایت در دانشگاه و مراکز تخصصی هست که با مانع تعهد خدمتی اون ها را نا امید می کنند و الله اگر می فهمیدیم‌که برای ادامه تحصیل چنین مانع تراشی های می کنید هیچ‌وقت حوزه علمیه نمی‌امدیم واقعا تحجر تا کجا طرف خدمت اش را برای خدا انجام داد سیستم‌نا کارامد تبلیغ اش را به خوب ثبت نکرد الان هم با هزار مشکل اجتماعی خانواده‌و‌.. باید فردی بی سواد در جامعه باشد من فکر می‌کنم‌اولویت برای گرفتن این‌نفوذی های حوزه هست که این قدر باعث بی سواد و بروز نبودن طلاب هستند و الله امام موسی صدر هم اقتصاد درس می‌خوند شهید مطهری هم از قم فرار کرد رفت دانشگاخ شهید دیالمه که از همه طلاب با بصیرت تر بود هم پزشک بود و هم طلبه و... فقط شما یادواره برای وحدت دانشگاه و‌حوزه درست کنید والله از زمانی که از دانشگاه سمت سفیران هدایت امده ام فقط تحجر دیدم‌نه چیز دیگری کو گوش شنوا