جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گمرک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان به مناسبت روز گمرک با مدیر کل گمرک شهید رجایی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام حقیقی، صبح امروز در جلسه ای با مدیرکل‌ گمرک شهید رجایی، نقش گمرک در تامین کالا را بسیار حیاتی عنوان کرد و گفت: استان هرمزگان از جهات مختلف دارای اهمیت استراتژیک است و یکی‌ از مسائلی که این استان را از دیگر استان ها متمایز نموده و مورد توجه قرار داده، گمرکات است.

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: گمرکات در بحث صادرات و واردات از نقش برجسته ای برخوردار هستند و اگر کار خود را به درستی انجام ندهند، شاهد مشکلات بسیاری برای صادرکنندگان و واردکنندگان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: گمرکات در زمینه های مختلف منابع خوبی دارند که از جهت قانونی می‌توانند در محل های خاصی هزینه کنند و چه خوب است که  به سمت کار فرهنگی حرکت کنند و از منابع خود جهت تقویت بنیه فرهنگی جامعه حرکت کنند.


ابوالفضل اکبرپور، مدیرکل گمرک شهید رجایی و ناظر گمرکات استان هرمزگان هم گفت: استان هرمزگان جزو مهم ترین قطب های اقتصادی بین المللی کشور است و از جهتی برای تامین منافع کشور بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: ما در گمرک به دنبال تشویق صادر کنندگان هستیم و از جهت ترخیص نیز طبق ضوابط و قوانین در کوتاهترین زمان ممکن کالای اساسی را ترخیص می کنیم تا مردم  دچار مشکلات نشوند.

اکبر پور اظهار کرد: فرهنگ مهم ترین عنصر جامعه است و جامعه بدون آن تهی و خالی است. ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد همکاری های دوجانبه و چندجانبه در خصوص مسائل فرهنگی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha