جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوري

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، راه پیش روی انقلاب و نظام اسلامی باز بوده و بن‌بست نیست هرچند سنگلاخ و ناهمواری و نابلدی هست، ولی این دو با هم منافاتی ندارد و پیشرفت در همین مسیر ممکن است، گذشته روشن هم به ما نشان می‌دهد که می‌توان به سمت آینده روشن هم حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسئولان استانی، با گرامیداشت در پیش بودن چهل ‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر مقابله اصولی با جریان تحریم برای به چالش کشیدن خدمات و برکات نظام تأکید کرد.

وی افزود: برای مقابله با این چالش فکری ضروری است که صرفاً با استفاده از منابع آماری پذیرفته در نزد جامعه بین‌الملل، کارنامه چهل‌ودو ساله انقلاب اسلامی را با کارنامه رژیم گذشته و کارنامه کشورهای دیگر دنیا به ویژه کشورهای به‌ظاهر توسعه‌یافته مقایسه کنیم تا نادرستی تصویری که رسانه‌های بین‌المللی در جنگ روانی علیه انقلاب اسلامی ایران ساخته و پرداخته‌اند، بیش از پیش آشکار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: قرآن کریم نیز در بحث با اهل کتاب به کتب آنان استناد و حقانیت پیامبر اکرم را ثابت کرده است و این بدان معنا نیست که قرآن همه مطالب این کتاب‌های تحریف‌شده را قبول داشته و آن‌ها را تماماً صحیح بداند.

وی افزود: بر این مبنا رجوع به شاخصه‌های بین‌المللی در ارزیابی پیشرفت جمهوری اسلامی به‌هیچ‌عنوان تأییدکننده شاخص‌های توسعه جهانی برای ارزیابی میزان توسعه‌یافتگی کشورها نیست، بلکه توجه به این شاخص‌ها و استفاده از آن‌ها صرفاً به علت مقبولیتشان در افکار عمومی جامعه جهانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: تاکنون ۴۲ سال توانستیم در برابر استکبار ایستادگی کرده و در شئون مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم؛ پس حتماً ادامه راه خواهیم توانست.

وی افزود: راه باز بوده و بن‌بست نیست، هرچند سنگلاخ و ناهمواری و نابلدی هست، ولی این دو با هم منافاتی ندارد و پیشرفت در همین مسیر ممکن است و گذشته روشن به ما نشان می‌دهد که می‌توان با شناخت قوت‌ها و ضعف‌ها، به سمت آینده روشن هم حرکت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha