جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده سپاه استان سمنان با مدیر حوزه علمیه خواهران استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم گفت: تعامل حوزه علمیه با مجموعه و نهادهای فرهنگی‌محور به پیشبرد اهداف کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در دیدار با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان اظهار داشت: نگاه به مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران جدای از یک مجموعه فرهنگی محور، باید یک نگاه علمی، آموزشی و فرهنگی باشد و ما در حال حاضر در حوزه علمیه خواهران استان، فارغ التحصیل‌های سطح ۴ داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: ۱۲ مدرسه علمیه خواهران در سطح این استان فعالیت می‌کنند که از سطح ۲ تا ۴ را به خواهران آموزش می‌دهند.

وی افزود: تعامل حوزه علمیه با مجموعه و نهادهای فرهنگی‌محور به پیشبرد اهداف این مجموعه در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین نجم خاطرنشان کرد: در کنار کارهای فرهنگی ما در مجموعه حوزه علمیه خواهران که نمود خوبی هم داشته است، آمادگی داریم که با بهره گیری از توانمندی‌های اساتید و طلاب و کادر، در خدمت ارزش‌های انقلاب و مجموعه سپاه باشیم.

پس از سخنان مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، معصومه کمشی کمر، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان سمنان و سمیه سالم معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان، به ارائه گزارش عملکرد در حوزه مربوط به خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha