جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
image-20210126153043-1.jpeg

حوزه/ با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاهای جدید تبلیغی می توان گروه های تبلیغی را نقطه قوت مساله تبلیغ دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدحامد شریعتمداری در جلسه شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان تهران که به همت اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، به بیان نکاتی در خصوص اهمیت گروه های تبلیغی پرداخت.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای گروه های تبلیغی در زمینه ایجاد فضاها جدیدی تبلیغی و خلاقیت و نوآوری آنان در سبک تبلیغ و همچنین ورود معاونت تبلیغ حوزه، سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف به ایجاد گروه های تبلیغی، می توان گروه های تبلیغی را نقطه قوت مسأله تبلیغ دانست.

رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گروه های تبلیغی که در استان تهران به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند، باید توجه داشته باشند که استان تهران با توجه به جمعیت بالایی که دارد و همچنین اقوام مختلفی که در این استان ساکن هستند، فعالیت های تبلیغی باید دقیق و حساب شده صورت گیرد.

وی افزود: معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی با ایجاد شورای هماهنگی گروه های تبلیغی رویکردی جدید در خصوص فعالیت و حمایت از گروه های تبلیغی در دستورکار خود قرار داد؛ شورای هماهنگی گروه های تبلیغی هر استان با حکمی که از دفتر تبلیغات اسلامی می گیرد، می تواند با نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر نهادهای استانی که مرتبط به امر تبلیغ است، ارتباط برقرار کرده و نیازهای گروه های تبلیغی را برطرف نماید.

شایان ذکر است: در ادامه این جلسه سرگروه های تبلیغی استان تهران به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص فعالیت های تبلیغی در استان تهران پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha