جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی از محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درخواست کرد که این ستاد به مشکلات شهرک حاشیه « نایسر» سنندج ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در دیدار با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: مردم کردستان، نحیب، ولایتمدار و شهیدپرور هستند، از این رو باید هرچه توان داریم در راه خدمت این عزیزان هزینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: مشکلاتی در کشور و استان کردستان وجود دارد که بی شک رفع آنها با کار و تلاش جهادی ممکن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کارنامه بسیار خوبی دارد و حمایت های این ستاد از محرومان کشور به ویژه استان کردستان قابل ستایش است.

این استاد حوزوی بیان کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست داریم  که به مشکلات شهرک منفصل «نایسر» سنندج ورود پیدا کند، زیرا مردم این مکان دارای مشکلات بیشماری هستند. بی گمان با ورود ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این طرح، شاهد شکوفایی و اصلاح بسیاری از ناهنجاری ها در شهرک نایسر سنندج خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha