پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم ظهیری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران گفت: از اهداف ناب و عالیه برگزاری طرح ولایت، دنبال کردن مسیر و راه نورانی خداوند و کمک کردن به افرادی است که از زیر پرچم الله متفرق شده اند تا راه را پیدا کرده و مسیر صحیح را بپیمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم معصومه ظهیری در مراسم افتتاحیه طرح ولایت طلاب خواهر سراسر کشور که پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار نفر از طلاب خواهر در دوره طرح ولایت پیش رو شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر بانوان طلبه از طرح ولایت، گفت: غنای علمی، شیوه اجرا و دستاوردهای این طرح بر کسی پوشیده نیست و استقبال طلاب از این طرح  اثبات کننده این موضوع است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم این طرح را ارتقاء دهیم و با کمک اساتید به صورت مسجدمحور، کانون محور و محله محور اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ناب و عالیه برگزاری طرح ولایت، دنبال کردن مسیر و راه نورانی خداوند و کمک کردن به افرادی است که از زیر پرچم الله متفرق شده اند تا راه را پیدا کرده و مسیر صحیح را بپیمایند.

خانم ظهیری با تأکید بر این که ما باید نسل امروز جامعه را از درگیر شدن با شبهات به ویژه شبهات عقیدتی دور کنیم  و راه صحیح را به همگان نشان دهیم، خاطرنشان کرد: این جز با اتکال به خداوند و ولایتمداری قابل تحقق نخواهد بود.

وی در پایان با بیان این که ایستادگی زیر پرچم الله و پیروی از ولایت الهی نیازمند استقامت، تلاش و کوشش است، گفت: نتیجه این ایستادگی آیه ۵۴ و ۵۵ سوره بقره است که خداوند می فرماید: «إِنَّ الْمُتَّقِینَ فِی جَنَّاتٍ وَ نَهَرٍ* فِی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِیکٍ مُقْتَدِرٍ؛ در حقیقت مردم پرهیزگار در میان باغها و نهرها، در قرارگاه صدق نزد پادشاهی توانایند».

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha