پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجدرضا در بلکبرن، از این هفته بازگشایی شد

حوزه/ مسجد بلکبرن در لنگشایر که به دلیل فوت دو نمازگزار و نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، این هفته بازگشایی گردید و اعلام کرد که با حفظ فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از lancashiretelegraph، مسجد بلکبرن در لنگشایرانگلستان که هفته گذشته به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا، تعطیل شده بود، است این هفته برای نمازگزاران بازگشایی گردید.

مسجد رضا دیروز اعلام کرده بود که نمازگزاران از نماز صبح فردا به داخل ساختمان باز می‌گردند. این مسجد یک هفته پیش به دنبال مرگ دو نمازگزار تعطیل شد، اکنون بازگشایی می‌شود.

دیروز در بیانیه‌ای آمده بود: الحمدلله با لطف خداوند متعال خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم، پس از تعطیلی کوتاه، مسجد از چهارشنبه ۲۷ ژانویه بازگشایی خواهد شد. این سازمان گفت که ملزومات مربوط به ویروس کرونا از جمله حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک صورت با دقت در این مسجد رعایت خواهد شد.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: سلامتی و ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین ترتیب باید متوجه این مسئله باشیم و از خدا می‌خواهیم که او ما را در برابر همه بیماری‌ها محافظت کند و به ما سلامتی دهد.

در حال حاضر ، قانون دولت اجازه می‌دهد که عبادتگاه ها در انگلیس باز بمانند به شرطی که افراد هنگام حضور در آنجا فاصله اجتماعی را رعایت کنند..

بلکبرن بیش از ۵۰ مسجد دارد و مسجد رضا دومین مسجد بزرگ بود که به حالت تعطیل درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha