جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیست و دومین اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم

حوزه/ بیست و دومین اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم صبح امروز با پیام تصویری حضرت آیت الله نوری همدانی و سخنرانی رئیس جامعه مدرسین و مدیر حوزه های علمیه به صورت حضوری و مجازی در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیست و دومین اجلاسیه سالانه اساتید سطوح عالی،‌ خارج، مراکز تخصصی و سطح یک حوزه علمیه قم،با موضوع«آموزش مجازی، فرصت ها، تهدیدها و راهکارها» صبح امروز با پیام تصویری حضرت آیت الله نوری همدانی و سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، به صورت حضوری و مجازی در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه در ابتدای این اجلاسیه در سخنانی با خیرمقدم به اساتید گفت: شرایط کرونایی موجب شده که اصل این نشست به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود:‌این اجلاسیه، اجلاسیه به تاخیر افتاده سال تحصیلی گذشته است، که اجلاسیه سال تحصیلی امسال جداگانه برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش: هر ساله این اجلاسیه برای تقدیر از اساتید به صورت حضوری برگزار می شد، ولی امسال به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

در ادامه روسای کمیسیون های این اجلاسیه گزارشی از نظرات، پیشنهادات و نقد و نظر اساتید را ارائه خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha