سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام شهسواری قزوین

حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: برنامه های دهه فجر تعطیل‌شدنی نیست و نباید تحت تاثیر کرونا قرار بگیرد و نباید منفعلانه عمل کنیم، بلکه مصمم تر و جدی تر از گذشته و براساس شرایط و مقتضیات باید برنامه‌ها را پیش برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، رویدادی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ایران است که تاریخ و سرنوشت این ملت را دگرگون ساخته است.

حجت الاسلام شهسواری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دهه مبارک فجر یادآور گل واژه های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف به ویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی است.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دهه فجر فرصتی شد تا شاهد خواری و ذلت استبداد و استکبار جهانی و تحقق وعده های الهی باشیم چرا که در این دهه، نور امید در دل مستضعفان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر یاد آور تجلی ایمان، عزم، اراده مستحکم ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مردم دردوران انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری امام راحل و توکل به خدا توانستند شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به منصه ظهور برسانند.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: هر ساله در بزرگداشت انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود اما شرایط امسال متفاوت تر است.

وی اظهار کرد: تلاش خواهد شد مراسم و آیین‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با شیوه نامه های بهداشتی به خوبی برگزارشود.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: دهه فجر تعطیل‌شدنی نیست ونباید تحت شعاع کرونا قرار بگیرد و نباید منفعلانه عمل کنیم، بلکه مصمم تر و جدی تر از گذشته و براساس شرایط و مقتضیات باید برنامه‌ها را پیش برد.

 وی اظهار کرد: باید توجه کنیم که در تمامی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده روح شهید سلیمانی و فخری زاده حاکم باشد، و تاکید بر این است که برنامه های گرامیداشت دهه فجر امیدبخش، امیدآفرین با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار بشود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: با توجه به آسیب‌های ناشی از کرونا برخی از افراد در تأمین معیشت مشکل دارند بنابراین با کمک‌ نیروهای جهادی در این حوزه وارد شده و در ایام دهه فجر نیز نهضت کمک مؤمنانه ادامه داشته باشد و بسته‌های کمک معیشتی به خانواده نیازمندان تقدیم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha