چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وحدانی فر

امام جمعه دهدشت گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرط برگشت جمهوری اسلامی به توافقات هسته ای رفع همه تحریم هاست. در غیر این صورت غربگراها و آنهایی که فرش قرمز برای بایدن پهن می کنند خیال خام و باطل مذاکره را از ذهن بیرون کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه این روزها برخی در شبکه‌های خارجی و برخی در داخل همچنان برای آقای بایدن فرش قرمز پهن می کنند، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شرط برگشت جمهوری اسلامی به توافقات هسته ای رفع همه تحریم هاست. در غیر این صورت غربگراها و آنهایی که فرش قرمز برای بایدن پهن می کنند خیال خام و باطل مذاکره را از ذهن بیرون کنند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه انسان از آدرس غلط دادن برخی ها در کشور تعحب می‌کند، ادامه داد: آیا آقای بایدن معاون اوباما نبود؟ آیا طرح‌هایی که ایشان برای کشور گذاشته بود و تحریم هایی که انجام گرفت در زمان این آقا نبود؟ دو سه روز بعد از برجام اولین تحریم را امضا کرد .

وی تصریح کرد: بایدن در راهبردهایش همان ترامپ و در تاکتیک‌ها اوباما است.

خطیب نماز جمعه دهدشت، جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته ای، کاهش تنش های منطقه ای که بی ثباتی و رقابت نیابتی در آمریکا را به امر دائمی تبدیل می کند را از اهداف و برنامه های بایدن دانست.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: بر خلاف تصور بایدن و برخی ساده اندیشان با راهبرد رهبر انقلاب نه مذاکره و نه برجام برای ما اهمیت ندارد، بلکه رفع فوری و برداشتن فوری همه تحریم هاست اگر اتفاق نیفتاد مصوبه مجلس باید زودتر اجرایی شود.

امام جمعه دهدشت حمله موشکی به ریاض را یادآور شد و گفت: با برنامه های تفرقه انگیز ریاض امنیت ندارد؛ امروز جبهه مقاومت اجازه آسایش و آرامش را به داعش و حامیانشان درخلیج فارس نخواهد داد.

وی همچنین گام مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی در بودجه ۱۴۰۰ را مورد اشاره قرار داد و افزود:طرح های خوبی  از جمله اختصاص درآمد ناشی از حذف ارز رانتی ۴۲۰۰ تومانی به مردم و افزایش مبلغ یارانه ها را مجلس پیگیری می کند. امیدواریم مصوب شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha