جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) به روایت تصویر

حوزه/ رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به فعال بودن اکثریت بخش‌های خدمت رسانی به زائران گفت: خدمات امانات چادر به دلیل محدودیت‌های بهداشتی در حال حاضر تعطیل است و زائران باید برای ورود به حرم مطهر چادر شخصی به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی افتخاری در گفت‌وگویی از فعال بودن اکثریت بخش های خدمات زائر خبر داد و اظهار کرد: اداره خدمات زائر حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به منظور رفاه حال زائران و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در حال خدمت‌رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه در ورودی درب ۸ حرم مطهر برای زائران ماسک توزیع می‌شود، افزود: خدمات سالمندان نیز با توزیع ویلچر در جنب درب ۱۷، میدان آستانه و صحن فاطمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی ویلچرها بعد از دریافت ویلچر از زائر به ارائه خدمت می پردازد.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر گفت: چهار امانت داری درب‌های ۱۲، ۱۷، ۲۴ و میدان آستانه نیز با رعایت مسائل بهداشتی به زائران کریمه اهل بیت سلام الله علیها خدمت رسانی می کنند.

افتخاری بیان کرد: همچنین ماشین‌های زائربر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از ساعت ۷ تا ۲۳ در مسیر میدان آستانه تا مسجد امام حسن عسکری علیه السلام فعال هستند.

وی گفت: دفاتر خدمات اشخاص گمشده در صحن امام رضا علیه السلام و دفتر ابن السبیل حرم مطهر واقع در صحن امام جواد علیه السلام جنب درب ۲۴ در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر با بیان این که سعی ما بر خدمت رسانی به زائران حرم مطهر بانوی کرامت و رعایت حداکثری دستورات بهداشتی است، ادامه داد: خدمات امانات چادر به دلیل محدودیت های بهداشتی در حال حاضر تعطیل است و زائران باید برای ورود به حرم مطهر چادر شخصی به همراه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha