جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همرزم مرحوم ابوترابی فرد

حوزه / مرحوم ابوترابی ۱۵ ماه اول اسارت را در سلول های زندان های بغداد و تحت شدیدترین شکنجه ها گذراند که در اراده پولادین این دلیرمرد خللی ایجاد نشد و پس از سپری کردن سختی های فراوان و دوبار تا پای چوبه دار رفتن، به اردوگاه و جمع اسیران ایرانی منتقل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی ناصح فرد از پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزم مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد، ظهر امروز در برنامه دوره بصیرتی طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین گفت: مرحوم ابوترابی ۱۵ ماه اول اسارت را در سلول های زندان های بغداد و تحت شدیدترین شکنجه ها گذراند که در اراده پولادین این دلیرمرد خللی ایجاد نشد و پس از سپری کردن سختی های فراوان و دوبار تا پای چوبه دار رفتن، به اردوگاه و جمع اسیران ایرانی منتقل شد.

آزاده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مرحوم ابوترابی فرد، پس از حضور در جمع سایر اسرا، با هدایت حکیمانه، تمسک به ائمه معصومین(ع)، سعه صدر و حلم و بردباری فوق العاده، مکر و حیله دشمنان بعثی را بی تاثیر کرد و شمع محفل اسیران گشت.

رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد:  در دنیای سخت اسارت که لحظات تلخ زیادی برای فرزندان دلاور و شجاع ایران اسلامی به همراه داشت، وجود افراد بزرگی مانند حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، سبب شد تا اسارت که با محرومیت و بن بست مترادف است به حماسه ای در اردوگاه ها تبدیل شود؛ رهبر معظم انقلاب هم از اسرا به عنوان ذخایر انقلاب نام می برند.

ناصح در ادامه افزود: مرحوم ابوترابی فرد، تقویت و دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه را واجب می دانست و نسبت به شخص مقام معظم رهبری ارادت و اعتقاد ویژه ای داشت و اطاعت از معظم له و تقویت رهبری را در هر مجلس و محفلی متذکر می شد.

وی تصریح کرد: آزادگان در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از صبورترین و بصیرترین پیشگامان سرزمین ایثار و فداکاری هستند که عمیق ترین و رفیع ترین رشادت ها را معنا بخشیدند.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: جامعه  همیشه نیازمند شخصیت هایی همچون مرحوم ابوترابی فرد است تا با الگو گیری از آنان بتوانیم با سربلندی در جامعه خدمت نماییم.

همرزم مرحوم ابوترابی فرد گفت: مرحوم  سید علی اکبر ابوترابی با مجاهدتهای دلیرانه خود خدمت بسیار ارزنده به اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرد که در تاریخ کشورمان برای همیشه ماندگارشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha