جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با اشاره به موفقیت رادیو معارف خواستار راه اندازی سیمای معارف نیز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار مدیران رادیو معارف که در دفتر جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به هجمه دشمنان به  انقلاب اسلامی از  مدیران این رسانه دینی خواست پرداختن به مسائل انقلاب اسلامی محور برنامه ها قرار گیرد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در عصر جدید و جنگ نابرابر جبهه حق و باطل در عرصه رسانه ای  پاسخگویی عقلانی و مستدل به شبهات را خواستار شد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری برنامه های رادیو معارف  از مسئولان صدا و سیما خواست به تبلیغ این رادیو در جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مسعود کاویانی در گزارشی از افزایش مخاطبان این رادیو در سالهای اخیر خبرداد  و گفت: توجه به گفتمان انقلاب اسلامی ، تبیین نظام ولایت فقیه، پاسخگویی به سوالات و شبهات مخاطبان، واکنش به هنگام و عالمانه به مسائل روز توجه به موضوع خانواده و استفاده از شیوه های نوین برنامه سازی در دستور برنامه سازان این رسانه دینی قرار دارد.

مدیر رادیو معارف، همچنین از آمادگی این رسانه دینی برای جذب کارشناسان جدید حوزوی و همچنین تهیه و جمع آوری تاریخ شفاهی حوزه و برنامه سازی در این زمینه  خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha