پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پناهیان در قزوین

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید با لزوم کار تشکیلاتی نیروهای انقلابی، گفت: طلاب می‌توانند حقایق دین را در فضای مجازی به زیبایی با دیگران به اشتراک بگذارند، اما برای این کار باید مهارت کسب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد گفت: برای جهانی شدن باید فکر، تولید و اقدام جهانی داشت و نیز اگر به عنوان عناصر فرهنگی و فرهیخته جامعه با ابزار جدید کارنماییم، بدون شک جهانی می شویم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: خط خودسازی از جامعه سازی جدا نیست، به همین جهت باید طلاب با فعالیت در جامعه به تربیت افراد آن بپردازند.

وی اظهارکرد: طلاب باید مهارت‌های لازم در ارتباط و تعامل هر چه بهتر با دیگران را فرا بگیرند، چرا که بدون مهارت ارتباط و تعامل با مردم نمی‌توانند بر روی جامعه اثراگذاری داشته باشند.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: طلاب برای نشر و گسترش معارف و حقایق اسلام و خدمت به امام زمان(عج) و ولایت از ابزارهای مختلف استفاده کنند.

پناهیان با بیان اینکه انسان‌ها چنان با یکدیگر تفاوت دارند که درک آن از تصور انسان خارج است،  تصریح کرد: بر همین اساس ما حق نداریم درباره دیگران قضاوت کنیم و خود را بهتر از آنها تصور کنیم، طلاب باید بتوانند بر اساس همین تفاوت‌ها در جامعه کنشگری و تاثیرگذاری داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: طلاب می‌توانند حقایق دین را در فضای مجازی به زیبایی با دیگران به اشتراک بگذارند، اما برای این کار باید مهارت کسب کنند.

وی  با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال بیان کرد:  طبق این آیه شریفه قوه با کار تشکیلاتی و گروهی به وجود می‌آید و این کار تشکیلاتی بایستی در فضای حقیقی و مجازی به صورت مداوم انجام و توسط نیروهای انقلابی با قدرت دنبال شود.

پناهیان اظهار کرد: اتحاد  و انجام فعالیت‌های انقلابی به صورت تشکیلاتی، یقینا موجب پیروزی خواهد شد، اما انجام کار انقلابی و حرکت به صورت فردی و جداگانه موفقیت چندانی به دنبال نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: باید تشکیلات درست کنید و در این تشکیلات کار تشکیلاتی بشود. در تشکیلات شاید برخی‌ها وجود داشته باشند که هر کدام‌ به تنهایی می‌توانند یک کشور را مدیریت کنند، اما در قالب تشکیلات حرکت می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: ولایت مداری امروز در کشور اهمیت بالایی دارد و همه باید با بصیرت بالا در راستای آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنیم تا چشم دشمنان کور شود.

وی تصریح کرد: ولایتمداری رأس همه ارزش‌های اسلامی است و در درون خود همه ارزش‌های اسلامی و دینی را دارد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha