پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فخرل

حوزه / در روزهای اولیه دفاع مقدس برای یک متر سیم خاردار با مشکل روبرو بودیم، به برکت انقلاب و رهبری امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دلاورمردان ارتش و سپاه مجهز به موشک های نقطه زن شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام  اصغر شریفی، عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بعد نظامی طی ۴۲ سال گذشته، گفت: در حالی که  در روزهای اولیه دفاع مقدس برای یک متر سیم خاردار با مشکل روبرو بودیم، به برکت انقلاب و رهبری امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری  و تلاش دلامردان ارتش و سپاه مجهز به موشک های نقطه زن شده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه کشورمان درعرصه دفاعی قدرت بسیار بالایی دارد، افزود: با گذشت ۴۲ سال از انقلاب در عرصه بهداشتی، درمانی و دیگر عرصه ها نیز کشورمان پیشرفت های خیره کننده ای داشته است.

سرهنگ پاسدار فخرل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل نیز در با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تسلیت سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج حسن باقری، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال براساس گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) با ارائه الگوی زن مسلمان، توجه ویژه به آگاهی بخشی نسل جوان، نهضت کمک مومنانه و جهش تولید سیاست گذاری شده است.

وی با تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، راهپیمایی موتوری در۲۲ بهمن، افتتاح فروشگاه شرکت تعاونی محصولات خانگی در ابوزیدآباد و راه اندازی شرکت تعاونی پایگاه های بسیج سمیه و فاطمه الزهرا(س) و کارگاه فن آوری پسته در کویرات را از مهمترین برنامه های این ایام اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پایان از ایجاد ۲۱۰ شغل در شهرستان از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی، قرض الحسنه و مشارکتی خبر داد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha