جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تبریک مدرسه علمیه بقیة‌الله (عج) اندیمشک  به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید محمود رضا شهریان سگوندی

حوزه/ مدرسه علمیه بقیة‌الله (عج) اندیمشک در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید محمودرضا شهریان سگوندی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه بقیة‌الله(عج) اندیمشک در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید محمودرضا شهریان سگوندی را به مردم شریف و شهیدپرور و خانواده معزز  این شهید تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

                                                                            بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ

ایثار مکتبی است که در جامعه ما مبتنی بر ارزش‌های دینی و اخلاقی است که جایگاه بسیار ویژه‌ای نزد خداوند دارد و شهادت راه مردان راستینی است که با بینش عاشورایی و به‌موقع عمل کردن ، سبب آرامش و امنیت جامعه شده‌اند.

امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و ایثار شهیدانی است که جان شیرین خود را در طَبَق اخلاص نهاده و برای اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم نموده‌اند.

بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه سرباز دلاور اسلام «شهید محمود رضا شهریان سگوندی» را پس از ۳۸ سال فراق، به مردم شریف و شهیدپرور اندیمشک و خانواده معزز و محترم این شهید علی‌الخصوص مادر گران‌قدرشان، تبریک عرض می‌نماییم.

مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیة‌الله (عج) ضمن شکرگزاری خداوند کریم بابت این نعمت عظیم و گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای گران‌قدر اسلام، از همه مردم بصیر، ولایی و بی‌نظیر اندیمشک قهرمان دعوت به عمل می‌آورد که در تشییع این حجت خدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرکت نمایند و همچنین از همه‌کسانی که برای باشکوه برگزار شدن مراسمت این شهید عزیز قدمی برداشته‌اند تشکر و قدردانی می‌نماید.

در پایان همه را به خواندن و عمل کردن به وصیت پرمغز شهید بزرگوار توصیه می‌نماییم.

مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیة‌الله(عج) اندیمشک

شایان‌ذکر است، شهید شهریان شهیدی است ۱۷ ساله بود که به فیض شهادت نائل آمد و ۳۸ سال، پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام از وطن دور بوده است و در این سال ها مادرش چشم‌انتظار بود تا پیکر فرزند شهیدش امروز به وطن بازگشته است.

مراسم استقبال و وداع با شهید عزیز در مقبره شهدای گمنام پنجشنبه‌شب و مراسم تشییع روز شنبه یازدهم بهمن ساعت ۹ صبح با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha