جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامہ سید راحت حسین الحسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید راحت حسین الحسینی گفت: اسرائیل باید به زودی از روی زمین نابود شود، وجود آن برای بشریت مضر است، اسرائیل بیشترین آسیب را به مسلمانان وارد کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید سید راحت حسین الحسینی امام جمعه گلگیت پاکستان گفت: کشور غاصب صهیونیستی خنجری در قلب جهان اسلام است. اسرائیل باید به زودی از روی زمین نابود شود، وجود آن برای بشریت مضر است، اسرائیل بیشترین آسیب را به مسلمانان وارد کرده است. به گفته امام خمینی اگر مسلمانان متحد شوند و هر یک از مسلمانان یک سطل آب بریزد، اسرائیل نابود خواهد شد.

وی افزود: تهدید رئیس ارتش اسرائیل برای حمله به جمهوری اسلامی ایران مضحک بود. در صورت حمله به ایران، اسرائیل بیشترین آسیب را خواهد دید و این حمله منجر به نابودی کشور غاصب صهیونیستی خواهد شد. کشور غاصب صهیونیستی مبتنی بر ظلم است و وجود آن نمی تواند مدت زیادی دوام داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات گلگیت بلتستان گفت: شیوع سریع مواد مخدر به افراد خردسال بسیار نگران کننده است. عملکرد دولت در این زمینه قابل مشاهده نیست و تجارت مواد مخدر در ملأ عام انجام می شود. آیا دولت درگیر این ماجرا شده است؟ دولت فعلی باید این موضوعات مهم را جدی گرفته و گام های عملی در این مورد بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha