جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌جنوبی از اجرای ۴ هزار برنامه دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام  احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری برنامه های دهه فجر، با اشاره به تشکیل ۲۵ کارگروه استان و ۱۱ ستاد شهرستانی، اظهار کرد: در ایام الله دهه  فجر چهار هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و ... در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون اطلاع رسانی و فراخوان برگزار خواهد شد، بیان کرد: مراسم ۱۲ بهمن با همکاری کارگروه بسیج، اصناف و شهرداری برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌جنوبی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های محوری، نواختن زنگ انقلاب با محوریت کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان است که این اقدام در پیام رسان شاد برای دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری گلبانگ الله اکبر و نورافشانی ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن و فیلم فجر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده طی دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان‌جنوبی با تاکید بر این‌که مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی است، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، دیدار با خانواده شهدا برگزاری نشست‌های هم اندیشی و ... از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود

حجت‌الاسلام و المسلمن ملایی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس، رونمایی از تولیدات هنری و برپایی ایستگاه های ماشین نویسی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی به همزمانی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: برخی از برنامه‌هایی که به این مناسبت پیش‌بینی شده در تمامی کارگروه‌ها برگزار می‌شود.  

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: امسال به دلیل رعایت سلامت مردم و پروتکل‌های بهداشتی، جهت برگزاری برنامه‌ها هیچ فراخوانی مانند سال‌های گذشته نداریم و برنامه‌ها با جمعیت محدود برگزار می‌شود، لذا علاقه مندان می‌توانند برنامه‌ها را از طریق رسانه و فضای مجازی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha