جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار استاد انصاریان با امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: با اقدام جهادی نظام اسلامی را حفظ کرد و با جدیت و تبعیت از مقام معظم رهبری راه انقلاب را ادامه بدهیم تا نزد شهدا رو سفید باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح که به مناسبت دهه فجر در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تعبیر اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود مورد تایید آیات الهی هست و معارف دین و قرآن و اعتقاد به معارف الهی مصداق بارز نور هستند و خداوند از وجود مقدس پیامبراکرم به سراج یاد کرده است و در ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید این نورانیت به صورت فردی تقویت و در جامعه تبیین و گسترش یابد.

وی با بیان این که افزایش معنویت و خداترسی نشان دهنده حرکت در مسیر انقلاب است، ادامه داد:  مسئله ولایت فقیه باید مورد توجه مسئولین انقلاب اسلامی باشد که به برکت آن اهداف و آرمان ها در جهان در حال گسترش است و جلوی انحراف مسیر با تبعیت از ولایت فقیه و تبیین چنین جایگاه آن گرفته خواهد شد و این یکی از مهم ترین مسائل در نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به این که نیروهای مسلح به عنوان طلایه داران دفاع از انقلاب باید در حفظ و تببین جایگاه ولایت فقیه تلاش کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و ما باید تمام و کمال و با چنگ و دندان از این انقلاب دفاع کنیم و قدردان این افتخار، عزت و استقلال کشور عزیزمان باشیم.

وی تاکید کرد: باید با عزم و اراده به اهداف انقلاب اسلامی دست یافت و با اقدام جهادی نظام اسلامی را حفظ کرد و با جدیت و تبعیت از مقام معظم رهبری راه انقلاب را ادامه بدهیم تا نزد شهدا رو سفید باشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha