شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ ایام الله دهه فجر جزئی جدایی ناپذیر از هویت جامعه انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی است که با حماسه‌ی زهرایی خویش، نظام سلطه و استبداد وابسته به استکبار جهانی را به زانو در آورد و با ایمان و غیرت دینی خود، تا پای جان از استقلال و آزادی حقیقی دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت که متن پیام بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
 فَاسْتَقِمْ کما أُمِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَک وَ لا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ (سوه هود آیه ۱۱۲) پس همان گونه که فرمان یافته ای ، استقامت کن و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید که خداوند آنچه را انجام می دهید می بیند!
ایام الله دهه فجر جزئی جدایی ناپذیر از هویت جامعه انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی است که با حماسه‌ی زهرایی خویش، نظام سلطه و استبداد وابسته به استکبار جهانی را به زانو در آورد و با ایمان و غیرت دینی خود، تا پای جان از استقلال و آزادی حقیقی دفاع کرد.
مردمی که همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بوده و هستند و هرساله در راستای آرمانهای برخاسته از فرهنگ انتظار به پا می خیزند و با امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان می کنند.
هر چند امسال با توجه به شرایط متاثر از شیوع ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی دشمن شکن ۲۲بهمن متفاوت از سال های گذشته برگزار خواهد شد، لکن قلبها بیش از پیش به هم پیوسته و این جماعت چون کوه استوار بوده و هستند و با گامهایی استوارتر از نسلهای پیشین، برای تحقق آرمان تمدن نوین اسلامی در حرکتند.
امید که مسئولان دلسوز نظام نیز، در این جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، با همت بیش از پیش و بصیرتی ژرف نگر استقامت پیشه کنند و در قامت فرماندهانی شجاع و مجاهد چون شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظاهر شوند و در پیشبرد اهداف بلند انقلاب تا اتصال به نهضت جهانی مهدوی، شبانه روز بکوشند که به تعبیر حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی استقامت، یعنی در همین خطّ مستقیم پایداری کردن و پافشاری کردن و زاویه‌ای ایجاد نکردن؛ علاج مشکلات کشور ایران است.(۸۲/۵/۱۵)
نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha