جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران توصیه‌هایی کرد و از آنان خواست که برای توسعه کشور و استان قلم بزنند و گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگاران این رسانه با اشاره به رسالتی که خبرنگاران بر عهده دارند، از نقش خبرنگار به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان سخن به میان آورد و گفت: خبرنگار با رساندن حرف دل مردم به مسئولان و پیگیری و به نتیجه رساندن آن‌ها، خادم مردم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خبرهای انحرافی اشاره کرد و گفت: با چنین رویکردی قطعا به رسانه، مردم و مسئولان در راه خدمت ضربه وارد می شود.

وی در ادامه افزود: مردم ما استقلال و عزت و حریت را انتخاب کردند و در برابر دشمنان غداره کش ایستادند و در جنگ سخت ۸ ساله مقاومت کردند و در همه حال پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

حسینی با بیان اینکه دشمن از هر دری برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد شده، از دشمنی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یاد کرد و گفت: اهالی رسانه باید با دشمن شناسی نقش مهم خود را در برابر جنگ دشمن انجام دهند.

امام جمعه یاسوج به عملیات روانی دشمن اشاره کرد و افزود: بسیاری از خبرنگاران در راستای منافع ملت و کشور قلم می‌زنند و فعالیت می کنند، اما خبرنگارانی هم بوده‌اند که مقابل ملت قرار گرفته و مسیر انحرافی را پیش گرفته‌اند.

وی با اشاره به نقشی که رسانه‌ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارند، یادآور شد: باید خبرنگاران به این رسالت آگاه باشند و برای کمک به توسعه استان علاوه بر نقد منصفانه و پوشش اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های صحیح کارهای خوب و اقدامات صورت گرفته را نیز مد نظر قرار دهند.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از این که برخی خبرنگاران نقاط ضعف ولو کوچکترین مشکل را که نیاز به پوشش نیست، انعکاس می‌دهند، اظهار کرد: دیدیم که برخی رسانه‌ها از بیان مشکلاتی که در آمریکا و  طی انتخابات و حمله به کنگره صورت گرفت، خودداری کردند، در حالی که برخی موارد کوچک در کشور بزرگنمایی می‌شود.

در این دیدار، تقی‌زاده، مدیر دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این رسانه، گفت: سعی در بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و مطالبات مردم داریم و در این راه به جریانات و گروه‌های سیاسی وابسته نیستیم.

وی، پیگیری آسیب‌های اجتماعی در استان را یکی دیگر از رسالت‌های ایرنا ذکر کرد و افزود: اقدامات خوبی برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها تاکنون از سوی این رسانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha